ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 8 Απριλίου 2017

Δός μοι μετανοίας λογισμόν, δός καί κατανύξεως πόθον, τῇ ταπεινῇ μου ψυχῇ ...



Κύριε εγώ σ’ ἐγκατέλειψα, μά ἐσύ μή μ’ ἀφήσεις . 
Εγώ ἔφυγα ἀπό κοντά Σου, μά ἐσύ βγές νά μέ ἀναζητήσεις. 
Βάλε με πάλι στήν αὐλή σου, μαζί μέ τ’ ἄλλα πρόβατα 
τῆς ἐκλεκτῆς Σου ποίμνης .

Δέν ἔχω δάκρυα παρακλήσεως, Δέσποτά μου.
Ὁ νοῦς μου ἔχει σκοτιστεῖ, βυθισμένος στά βιοτικά καί τά ὑλικά,
καί δέν μπορεῖ νά Σέ ἀτενίσει . 
Η καρδιά μου ἔχει παγώσει ἀπό τούς πολλούς πειρασμούς
καί δέν μπορεῖ νά ζεσταθεῖ ἀπό τά δάκρυα τῆς ἀγάπης της γιά Σένα.

Ὅμως, Εσύ Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ, πού εἶσαι ὁ θησαυρός 
ὅλων τῶν ἀγαθῶν, δώρισέ μου ὁλοκληρωτική μετάνοια 
καί καρδιά ὑπομονετική στούς κόπους, 
γιά νά μπορῶ νά βγαίνω στήν ἀναζήτησή Σου ὁλόψυχα , 
γιατί χωρίς Εσένα εἶμαι ἀποξενωμένος ἀπό κάθε ἀγαθό . 

Xάρισέ μου, λοιπόν, ὤ Ἀγαθέ, Tή Θεία χάρη Σου.
Δός μοι μετανοίας λογισμόν, δός καί κατανύξεως πόθον, 
τῇ ταπεινῇ μου ψυχῇ ...

Καλή Δύναμη σε όλους !
« Μεθ΄ ἡμῶν Ο Θεός ! »

Δεν υπάρχουν σχόλια: