ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

‘’Ήλθες δε επί θησαυρούς χιόνος,θησαυρούς δε χαλάζης εώρακας’’Ιώβ 38,22’’

Σχετική εικόνα
Στις 15 Ιανουαρίου 1885 ο Wilson Bentley κατάφερε να κάνει ,για πρώτη φορά, μια μικροφωτογραφία μιας χιονονιφάδας.Τόσο πολύ εντυπωσιάστηκε που τα επόμενα 47 χρόνια κατάφερε να πραγματοποιήσει 5000 διαφορετικές φωτογραφίες.
Έλεγε συχνά:’Κρίμα να χάνετε τόση ομορφιά,χωρις να μένει κανένα ίχνος.’’Η ποικιλία σχημάτων των χιονονιφάδων δεν έχει όρια.Σύμφωνα με τον Wilson καμιάς χιονονιφάδας το σχήμα δεν επαναλαμβάνεται.
Αυτά τα εκπληκτικά σχηματα με τις έξι ακτίνες εμφανίζονται όταν η θερμοκρασιά των νιφάδων είναι μεταξύ 0 και -3 και μεταξύ -10 -22 βαθμούς Κελσιόυ.
Όσο πιο υγρός είναι ο αέρας με τόσο πιο πολύ χάρη μεγαλώνουν τα μπράτσα του.Σε περίπτωση μεγάλου παγετού ή ενός πολύ καθαρού αέρα μεγαλώνουν οι πιθανότητες να αιχμαλωτίσεις μια νιφάδα ασύγκριτης ομορφιάς.Όταν η χιονονιφάδα παγώνει και ξεπαγώνει ή πέφτει πάνω σε άλλες νιφάδες τότε η μορφή της αλλοιώνεται.

Ο Ιαπωνέζος ερευνητής Ukichiro Nakaya έλεγε γεμάτος έκπληξη:’’Κάθε κρύσταλλος χιονιού είναι ένα γράμμα σταλμένο από τον ουρανό’’

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ἐλέησόν με, ὁ Θεός, κατὰ τὸ μέγα ἔλεός Σου, καὶ κατὰ τὸ πλῆθος τῶν οἰκτιρμῶν Σου ἐξάλειψον τὸ ἀνόμημά μου.

Ἐπὶ πλεῖον πλῦνόν με ἀπὸ τῆς ἀνομίας μου καὶ ἀπὸ τῆς ἁμαρτίας μου καθάρισόν με.

Ὅτι τὴν ἀνομίαν μου ἐγὼ γινώσκω, καὶ ἡ ἁμαρτία μου ἐνώπιόν μού ἐστι διαπαντός.

Σοὶ μόνῳ ἥμαρτον, καὶ τὸ πονηρὸν ἐνώπιόν Σου ἐποίησα.

Ὅπως ἂν δικαιωθῇς ἐν τοῖς λόγοις Σου, καὶ νικήσῃς ἐν τῷ κρίνεσθαί Σε.

Ἰδοὺ γὰρ ἐν ἀνομίαις συνελήφθην, καὶ ἐν ἁμαρτίαις ἐκίσσησέ με ἡ μήτηρ μου.

Ἰδοὺ γὰρ ἀλήθειαν ἠγάπησας· τὰ ἄδηλα καὶ τὰ κρύφια τῆς σοφίας Σου ἐδήλωσάς μοι.

Ῥαντιεῖς με ὑσσώπῳ, καὶ καθαρισθήσομαι· πλυνεῖς με, καὶ ὑπὲρ *** χιόνα ***
λευκανθήσομαι.....ΑΜΗΝ...(50ος ψαλμός)