ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Αυτό είναι το πραγματικό lifestyle των "ατελείωτων απολαύσεων"

Το γράμμα προς τον πρώην σύζυγό της...
"Εσύ και ο πατέρας μου με αφήσατε σε ένα νοσοκομείο για να κάνω έκτρωση. Πόσες γυναίκες ανάγκασες να κάνουν έκτρωση John; Μέτρησες; Εγώ σταμάτησα πριν από σχεδόν 16 χρόνια..."

Ολόκληρο τον πλανήτη ανησύχησε η Sinead O'Connor, η οποία αγνοούνταν από το Σάββατο. Η Ιρλανδή καλλιτέχνης, αφού διέρρευσε η είδηση ότι είναι σώα, έγραψε ένα μακροσκελές κείμενο στον λογαριασμό της στο facebook με αποδέκτη τον πρώην σύζυγό της και πατέρα του γιου της, John Reynolds.

«Με παρατήσατε επειδή έχω αυτοκτονικές τάσεις. Με άφησες να πεθάνω», αναφέρει η O’ Connor στο γράμμα της.
«Πες σε αυτόν τον διαβολικό γιο μας πως ένα άτομο που υποφέρει από δυο παθήσεις, των οποίων τα συμπτώματα περιλαμβάνουν και αυτοκτονικό ιδεασμό, δεν χειραγωγεί.
Όλοι σας πρέπει να προσεύχεστε να πεθάνω. Γιατί θα σας κάνω μήνυση για ό,τι μου κάνατε αν καταφέρω να ζήσω»,
γράφει μεταξύ άλλων η ίδια.


Η τραγουδίστρια μάλιστα σε άλλο σημείο τονίζει:
«Δεν είχα ποτέ καμία οικονομική βοήθεια από κανέναν πατέρα κανενός από τα παιδιά μου. Αν εσύ και ο πατέρας μου είχατε καταφέρει αυτό που θέλατε, ο Jake δεν θα ήταν καν ζωντανός.Μόνο εγώ πολέμησα γιατί ήταν το μωρό μου και τον αγαπούσα. Ένα παιδί σαν εμένα. Εσύ και ο πατέρας μου με αφήσατε σε ένα νοσοκομείο για να κάνω έκτρωση. Πόσες γυναίκες ανάγκασες να κάνουν έκτρωση John; Μέτρησες; Εγώ σταμάτησα πριν από σχεδόν 16 χρόνια».

Αυτό είναι το πραγματικό lifestyle των "ατελείωτων απολαύσεων",που μας περνάνε τα ΜΜΕ...Γιατί, "χωρίς Θεό,όλα επιτρέπονται!" -

( όσο είναι ακόμα στη ζωή, ας κάνουμε από μια θερμή ευχή, να "την αρπάξει Το Έλεος Του Θεού"...την δούλη Του Θεού, Sinead...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: