ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

"Παΐσιος: μισαλλόδοξος, ξενόφοβος, ομοφοβικός, ρατσιστής, εθνικιστής, υποτιμητής των γυναικών, βαθύτατα αμόρφωτος και προφανέστατα σχιζοειδής κήρυκας των πιο απίθανων ανοησιών";


Με την επίσημη διακήρυξη της αγιότητας του γέροντα Παΐσιου από την Ορθόδοξη Εκκλησία, τα πλήθη των ορθόδοξων χριστιανών όλης της Γης αγαλλίασαν, πανηγύρισαν και δόξασαν το Θεό της αγάπης και τώρα σαν ποταμός θα φουσκώσει η αγάπη τους προς τον άγιό τους, έναν άγιο που τον ζήσαμε στην εποχή μας και περπάτησε, δίδαξε και θαυματούργησε (και ακόμη περπατά, διδάσκει και θαυματουργεί) δίπλα μας.


Συγχρόνως, όπως ήταν φυσικό, σημειώθηκε παροξυσμός συμπτωμάτων χριστιανοφοβίας από τους συνανθρώπους μας που δεν ανέχονται το Χριστό, το χριστιανισμό και τους χριστιανούς (εκτός αν οι τελευταίοι λουφάζουν ή προσαρμόζονται στις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές των ειδωλοποιημένων "μοντέρνων καιρών"). Ένα τέτοιο κρούσμα αποτελεί και το παρακάτω άρθρο, που ανέβηκε την ημέρα της ανακοίνωσης του γεγονότος και μας έκανε την τιμή να μας αποστείλει, λυπημένος, ένας καλός αδελφός.


Σκέφτηκα να μην ασχοληθώ, ώσπου μια οργισμένη έφηβη, ας είναι ευλογημένη, μου ανακοίνωσε τη βεβαιότητά της πως ο "άγιος Παΐσιος" ήταν ένας μισογύνης κ.λ.π. Αυτό σημαίνει πως η προπαγάνδα κάνει ζημιά. Χρειάζεται λοιπόν μια απάντηση. Ο άγιος δε χρειάζεται υπεράσπιση, αλλά οι αδελφοί μου, που τους ξεγελάνε οι προπαγανδιστές της αθεΐας, χρειάζονται. Δεν είμαι ο πιο κατάλληλος, αλλά, στο όνομα του Χριστού, ας μοιραστώ μαζί σας ό,τι έχω στην καρδιά και στο νου μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: