ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Κυριακή 18 Μαΐου 2014

Οι ξεβράκωτοι..!



  Ενα από κείνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ, από τα γεγονότα της μαθητικής μου ζωής, είναι το εξής:

 Στην ώρα της γυμναστικής και ενώ η γυμνάστρια μας έβαλε να κάνουμε ανακυβίστηση (κωλοτούμπα την ήξερα εγώ, πριν πάω γυμνάσιο) λύθηκε το κορδόνι στο κάτω μέρος της φόρμας μιας συμμαθήτριάς μου και της έπεσε ως τους αστραγάλους, αφήνοντας έκθετο στα δικά μας χάχανα τον ευτραφή πισινό της.Η καημένη η Σοφία κοκκίνησε σαν πατζάρι και έβαλε τα κλάμματα. 
  Χρόνια μετά, όταν την συνάντησα -καθωσπρέπει και κομψή κυρία πλουσίου επιχειρηματία- θυμήθηκα εκείνη τη σκηνή και μου φάνηκε πολύ αστεία η τωρινή της πόζα....
Το ξανάφερα στο μυαλό μου αυτό το γεγονός τώρα πάλι που οι -περισσότεροι- σχεδιαστές και εκτελεστές του μέλλοντος της χώρας -κάνοντας κωλοτούμπες υπό τις εντολές των ευρωπαίων "γυμναστών"-  ξεγυμνώθηκαν, τους έπεσαν τα παντελόνια, εμείς αποστρέφουμε με σιχασιά το βλέμμα από τους ξασπρουλιάρικους πισινούς τους και αυτοί φέρονται σαν να είναι ντυμένοι.
Και όμως οι βασιλείς είναι γυμνοί! 
Δεν τους βγήκε η ανακυβίστηση, τους έπεσε το βρακί και δεν κοκκίνησαν καν, σαν την Σοφία.....
Περιφέρονται μοιραία ξεβράκωτοι, μοιραία ξετσίπωτοι και μιλάνε ακόμη για εθνική σωτηρία, αυτοί που δεν μπόρεσαν να κρατήσουν ούτε τα παντελόνια τους.....

http://anazhthseis-elena.blogspot.gr/2014/05/blog-post_795.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: