ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

Χαίρε θάλασσά μου


Ποτέ δεν μου άρεσαν οι πομπώδεις τίτλοι και ονομασίες για τους τίτλους των δίσκων, τη μουσική ή τους στίχους μου. Πάντα ζητούσα, και ακόμα ζητάω, την "άλλη ματιά" το "λίγο αλλιώς", πιο απαλά και χαμηλόφωνα.  Όπως δεν μου αρέσουν τα κεφαλαία ή τα bold στις γραμματοσειρές που χρησιμοποιώ.  Όπως δεν μου αρέσουν και οι άνθρωποι που μιλάνε πολύ ή δυνατά. Κρατάω την εξαίρεση στον κανόνα αυτό, όπως και σε πολλούς άλλους, για τον εαυτό μου.Ο τίτλος "Χαίρε θάλασσά μου" τελικά, όπως πολλοί τίτλοι δίσκων μου, ήρθε από ένα στίχο από τους πρώτους που έγραψα γι' αυτόν τον δίσκο. Και ερχόμενος "πότισε" και τους υπόλοιπους τίτλους και κυρίως, όπως ελπίζω, τη μουσική μου.Λέω λοιπόν "Χαίρε  θάλασσά μου", έχοντας ένα μουσκεμένο ψαλτήρι στα χέρια μου και μία θαλασσοπνιγμένη πατρίδα στην καρδιά μου, και παρακαλώντας Σε να τα φέρεις γρήγορα και τα δύο, σώα και στεγνά, πάλι στην αγκαλιά Σου.Κι εμένα.... 

-Σταμάτης-


Δεν υπάρχουν σχόλια: