ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Τι σημαίνει για την καθημερινή μου ζωή η πίστη στην Αγία Τριάδα;

Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου
Η πίστη μου στην Αγία Τριάδα, όσον αφορά στην καθημερινή μου ζωή, σημαίνει τα εξής:
1. Γνωρίζω ότι ο Θεός με ξέρει ως άνθρωπος. "Επειδή τα παιδία κεκοινώνηκε σαρκός και πνεύματος και Αυτός παραπλησίως έσχεν". Δηλαδή ο Θεός γνωρίζει ως άνθρωπος τον άνθρωπο.
2. Συμμετέχω στη ζωή του Θεού.
3. Ενώνομαι με το Θεό (Θέωση) και σώζομαι από το θάνατο της ψυχής μου και από το φόβο του θανάτου.
4. Είμαι ενεργητικός με το Θεό και η ζωή μου έχει νόημα ως συγκατάθεση στη θέληση του Θεού να με σώσει και ως συνεργασία με το Θεό, όσον αφορά στην σωτηρία μου.
5.Είμαι ελεύθερος από την παθητικότητα, την μοιρολατρία, την μαγεία, τον αποκρυφισμό και την άγνοια γενικά,που μετατρέπει τον άνθρωπο σε δούλο των δυνάμεων του σκότους.
6.Ζω με το Θεό μου. Δεν έχει το Θεό του αυτός που δεν πιστεύει στην Αγία Τριάδα, ούτε ελπίζει στη σωτηρία του, διότι απιστία στην Αγία Τριάδα είναι αθεϊα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: