ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Ιστολογίων...ενδιαφέροντα αναγνώσματα(13-6/19-6 2010)

Καλέ μου μπαμπάκα(Παγκόσμια ημέρα του πατέρα)
Θαύμα μέγα!!!
Η Παναγιά Σουμελά βρίσκει την ψυχή της
Για την Ελπίδα, την ηρωίδα της υπομονής
Οσία Άννα η Λαρισαία
Μοναχός Μωυσής-Θλίψη και κατάθλιψη
Η αγωγή των παιδιών για το θάνατο(Μητροπολίτου Αντωνίου Μπλουμ)
Αγρυπνίες στον προφήτη Ελισσαιο
Ο άλλος θεός(Μαμωνάς)
Δείξε μου τη ζωή σου να σου πω το Θεό σου
Νέα τάξη πραγμάτων
Χότζας έγινε χριστιανός-Βάπτιση αμερικανού συνταγματάρχη
Δεν έχουν δίκιο μόνο οι γονείς
Ελληνική γλώσσα-Τροφός όλων των γλωσσών
Είμαι κακό παιδί!!!Είμαι πολύτεκνη μάνα!!!
Πως ένας Ρώσος περιηγητής έζησε το 1859 τη Μεγ.Εβδομάδα στα Μετέωρα
Τwo-letters-from-saint-moses-of-optina
Τι σημαίνει''αγαπώ το παιδί μου''
Αγιος Νεομάρτυς Λουκάς ο Ανδριανοπουλίτης
Χαμένοι στην πληροφορία
Οι όσιοι Χριστοφόρος και Πήγων στο χωριό Κούρδακας της Πάφου
Η ζωή μετά τον εμφύλιο
Η συγχώρηση(Μια αληθινή ιστορία)
venerable-paisius-of-hilandar-bulgaria
Το εμπόδιο για το εξομολογητάρι

Δεν υπάρχουν σχόλια: