ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Ύμνος εις τον ασωτον υιόν (Αγ.Ρωμανού του Μελωδού)

δ'

Καθώς αντίκρυσεν έτότε ό Λυτρωτής του κόσμου λερωμένη στολή να φοράη καταλυπήθηκε το γιο. Αμέσως, λοιπόν, στους δούλους, πού υπηρετούσαν είπε δυνατά: «Δώστε γρήγορα στο τέκνο μου τη φορεσιά την καλλίτερη,πού υφαίνει για όλους ή κολυμπήθρα, την οποία κατασκευάζει ή Χάρις του Πνεύματος μου καί δίχως άργητα ντύστε το.
 Θυμηθείτε πώς αυτόν ντυμένον ό εχθρός ξέντυσε καί ρεζίλεψε, σ' όλους μπροστά τους δαίμονες καί τούτο από φθόνο, το Βασιλιά όλης της γης, για τον όποιον 'τοίμασα ολόκληρο τον κόσμο, πού έφερα στην ύπαρξι Εγώ, ό Πλάστης του κόσμου καί Κύριος.

ε'

Τον είδα καί δεν το βαστώ τον κουρελιάρη ν' άψηφίσω. Να βλέπω έτσι δεν αντέχω τη θεϊκή μου την εικόνα, γιατί δική μου ατιμία είν' των παιδιών μου ή ντροπή. Τιμή μου θέ να λογαριάσω το λαμπροστόλισμα του τέκνου μου.

Κάνετε γρήγορα, λοιπόν, δούλοι καί υπηρέτες μου, να ξανακαλλωπίσετε όλα μα όλα του τα μέλη, γιατί μου είναι αξιαγάπητα.

Όντως το κρίνω άτοπο να φαίνεται ετούτος άφρόντιστος κι άστόλιστος, πού πρόστρεξε σε μένα με μετάνοια καί τη συγγνώμη έλαβε. Ντύστε τον τη στολή της χάριτος, όπως έπρόσταξα

Εγώ, ό Πλάστης του κόσμου καί Κύριος.
Εικόνα σεβαστή για νάναι στην πλάσι το παιδί μου,με δαχτυλίδι το χέρι στολίστε του,γιατί 'ναι άρραβώνας της αχώριστης Τριάδος,για να φρουρήται άπ' Έκείνην, αφού έπρόστρεξε ο' Αυτήν,
να δείχνη τούτη τη σφραγίδα κι από μακριά να φαίνεται πως είναι γιος Έμενα, του Παντοκράτορα. 
Οι έχθροί να τον γνωρίσουν καί στους δαίμονες να φανή φοβερώτατος καί στον περήφανο Διάβολο, για να μην τον άγγίζη ποτέ πια. Γιατί δεν στέκεται σαν βλέπη την σφραγίδα μου,την οποία προσφέρω, Εγώ ό Πλάστης του κόσμου καί Κύριος.

«Ή συνάντηση». Ύμνος εις τον άσωτον Υίόν, Αγίου Ρωμανού του Μελωδού
Άπό το βιβλίο «"Υμνοι», Εκδόσεις ΑΡΜΟΣ.
Απόδοση στα Νέα Ελληνικά: Αρχιμανδρίτης ΑΝΑΝΙΑΣ ΚΟΥΣΤΕΝΗΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: