ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

O π.Βιτάλιος Ζουμπκώβ,συλλειτουργός του ομολογητού π.Δανιήλ Σουσόγιεφ,χτυπήθηκε από τρεις αγνώστους

Ο π. Βιτάλιε Ζουμπκώβ ήταν ο πιο κοντινός φίλος του ιεραποστόλου και ομολογητού π.Δανιήλ Σουσόγιεφ ο οποίος πυροβολήθηκε τη νυχτα της 19ης Νοεμβρίου 2009.Ήταν συλλειτουργός με τον π.Δανιήλ στην ενορία του Αγ. Αποστόλου Θωμά της οδού Καντεμιροφσκαγιά της Μόσχας.
Πρόσφατα ο π. Βιτάλιος χτυπήθηκε από τρείς αγνώστους.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του,η επίθεση έγινε το Σαββάτο στις 16.00 την ώρα που πήγαινε για εσπερινό.
‘’Προχωρουσα στην οδό Καντεμιροφσκαγια,όταν με πλησίασαν τρεις άγνωστοι και με χτύπησαν ανελέητα στα πόδια και στο κεφάλι’’
Ο π.Βιτάλιος πιστεύει ότι το γεγονός έχει σχέση με τη δολοφονία του φίλου και συλλειτουργου του π.Δανιήλ Σουσόγιεφ..’’Πιστέυω ότι είναι μια συνέχεια αυτής της δολοφονίας..Αυτό έγινε επειδή συμμετείχα και εγώ σε διάφορες εκπομπές και σε μια μου συνέντευξη ήμουν πολύ σκληρός,επειδή ήμουν σοκαρισμένος από το θάνατο του φίλου μου’’είπε ο π.Βιτάλιος.

Πηγή:www.gazeta.ru

Δεν υπάρχουν σχόλια: